Serwer GMP:A "Khorinis Life RP"
Oto wasze warunki awansów:
Nowicjusz:
Wykazujesz się odrobiną spokoju, nie jesteś zbyt agresywny. Wykonując zadanie lub rozwiązując zagadkę od Arcymistrza Kręgu masz szansę dostać się.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nowicjusz - Mag Kręgu Wody
Grasz 2 dni nowicjuszem, masz poparcie innych nowicjuszy, masz zajęcie(lista zajęć),wykonać co najmniej 3 zadania od Arcymistrza lub rówieśników
Cechować się spokojem, minimalną agresywnością, nie wszczynaniem bójek itd..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mag Kręgu Wody - Arcymag Kręgu Wody
Grasz 3-5 dni Magiem Kręgu Wody, masz dość duże poparcie u Magów Kręgu Wody,masz zajęcie(lista zajęć), wykonać co na 5 zadań od Arcymistrza i rówieśników. Cechować się bardzo dużym spokojem i brakiem agresji. Mieć poparcie jednego z Rady.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arcymag Kręgu Wody - Rada Kręgu Wody
Grasz 4-7 dni Arcymagiem Kręgu Wody, masz zajebiste poparcie u wszystkich,masz zajęcie(lista zajęć), wykonać 10 zajebiście trudnych zadań od Arcymistrza i Radnego. Odkąd zostałeś Arcymagiem mam nie słysześ że DMujesz, wszczynasz kłótnie. Jakikolwiek akt agresji to jest -1 dzień do
awansu. Mieć poparcie Arcymistrza i Radnego.
Offline